گروه مپنا، نماد خود باوری

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مپنا برنده مناقصه بازسازی و تأمین ۴۰ دستگاه فریم بوژی راه‌آهن بنگلادش شد

پیشنهاد بخش حمل و نقل ریلی به نمایندگی از گروه مپنا در مناقصه "بازسازی و تأمین ۴۰ دستگاه فریم بوژی راه‌آهن بنگلادش به عنوان بهترین پیشنهاد برگزیده و برنده مناقصه اعلام شد.

پیشنهاد بخش حمل و نقل ریلی به نمایندگی از گروه مپنا در مناقصه “بازسازی و تأمین ۴۰ دستگاه فریم بوژی راه‌آهن بنگلادش به عنوان بهترین پیشنهاد برگزیده و برنده مناقصه اعلام شد.
گروه مپنا در این مناقصه با دو کنسرسیوم خارجی از کشور هند رقابت داشت و بهترین پیشنهاد را از نظر کیفیت مشخصات فنی و قیمت ارائه کرد.
این قرارداد با حضور مدیرعامل بخش حمل و نقل ریلی گروه مپنا و مدیرکل نگهداری راه‌آهن بنگلادش، روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ۹۷ در شهر چیتاگرام آن کشور به امضاء رسید. مبلغ قرارداد از محل بودجه راه‌آهن بنگلادش پرداخت می‌شود.
بر اساس مفاد قرارداد، ۴۰ دستگاه فریم بوژی ویژه واگن‌های مسافری در مدت شش ماه از تاریخ گشایش اعتبار اسنادی تحویل خواهد شد.

ورود به بازارهای بین‌المللی از دو سال گذشته به طور جدی در دستور کار بخش و حمل و نقل ریلی گروه مپنا قرار گرفته است و این پروژه سرآغاز نخستین تجربه بخش و حمل و نقل ریلی در حوزه صادراتی است.
با اجرای این پروژه امکان ورود بیشتر گروه مپنا به حوزه‌های دیگر کسب و کار ریلی اعم از تولید و بازسازی انواع لوکوموتیو و ناوگان ریلی در کشور بنگلادش به عنوان یکی از مهمترین بازارهای هدف بخش ریلی مهیا می‌شود.
کشور بنگلادش در شرق هندوستان واقع شده و دارای ۳۰۰۰ کیلومتر راه‌آهن، ۲۷۳ دستگاه لکوموتیو، ۱۴۱۰ واگن مسافری و ۸۱۵۴ واگن باری است و بازار مناسبی برای بازسازی و فروش انواع لوکوموتیو، واگن و قطعات یدکی مربوطه به شمار می‌رود.
این موفقیت حاصل کار گروهی و تلاش‌های مدیریت و کارکنان بخش حمل و نقل ریلی، شرکت مهندسی و ساخت لکوموتیو مپنا و شرکت مپنا بین‌الملل محسوب می‌شود. امید است در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتری در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا