گروه مپنا، نماد خود باوری

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رونمایی از لکوموتیو باری MAP۲۴ توسط وزیر محترم راه و شهر سازی در نمایشگاه بین المللی

روز سه شنبه ۲۱/۰۳/۹۸ مراسم رونمایی از اولین لکوموتیو باری ساخته شده توسط همکاران شرکت مهندسی و ساخت لکوموتیو مپنا در محل نمایشگاه های بین المملی توسط وزیر محترم راه و شهر سازی جناب آقای مهندس اسلامی و هیئت همراه صورت گرفت .

روز سه شنبه ۲۱/۰۳/۹۸ مراسم رونمایی از اولین لکوموتیو باری ساخته شده توسط همکاران شرکت  مهندسی و ساخت  لکوموتیو مپنا در محل نمایشگاه های بین المملی  توسط وزیر محترم راه و شهر سازی جناب آقای مهندس اسلامی و هیئت همراه صورت گرفت . به گزارش پایگاه خبری سبز البرز و به نقل از وزارت راه و شهرسازی ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی در مراسم رونمایی از این دو دستاورد داخلی گفت: ما باور داریم که می توانیم نیاز های خود را تامین کنیم.
محمد اسلامی افزود: ایران دارای ظرفیت های بی انتهایی است که با بهره گیری از ان ها در مسیر پیشرفت صنایع کشور هیچ مانعی نمیتواند چرخ حرکت صنایع داخلی را متوقف کند.
وی تصریح کرد: امروز با رونمایی از لکوموتیو داخلی شاهد پیشرفت های خوبی در صنعت ریلی کشور هستیم که علاوه بر اینکه این محصول توانایی رقابت با نمونه مشابه خارجی دارد می تواند هزینه های تامین آن را برای ما به یک ششم کاهش دهد.
اسلامی با اشاره به اینکه مجموعه متخصصان ساخت لکوموتیو شرکت مپنا نیروهای جوان و دارای آتیه کشورمان هستند افزود:در مباحث مختلف صنعت ریلی با بهره گیری از دانش جوانان به پیشرفت و موفقیت های روز افزونی دست یافته است که می تواند ما را به خودکفایی در این حوزه رهنمون کند.
قائم مقام مدیر عامل راه آهن ج. ا. ا. به تاثیر داخلی سازی لکوموتیو بر رونق کار صنایع کوچک تاکید نمودند .
این شرکت در سال  ۱۳۹۷ با  تکیه بر دانش و توانایی متخصصان خود و حمایت های انجام شده، موفق گردید مطابق برنامه قراردادی مبادله شده، تمامی امور مهندسی، ساخت و خط تولید جهت ساخت ۲۵ دستگاه لکوموتیو باری ۳۳۰۰ اسب بخار (لکوموتیو (MAP۲۴ را تثبیت نموده و آمار تولید را در ماه های پایانی سال افزایش دهد، بطوری که تا پایان سال آمار لکوموتیو های تحویلی به ۶ دستگاه افزایش یافت. هم اکنون برنامه تحویل دو دستگاه لکوموتیو در هر ماه، برنامه اجرایی شرکت می باشد .
سالی که گذشت، بدون شک یکی از سال های سخت برای پرسنل و مدیران شرکت مپنا لکوموتیو بود. بازگشت محدودیت های واردات تجهیزات و قطعات، مشکلات مالی کشور و سایر عوامل، هیچ کدام نتوانستند به اراده ی پولادین این شرکت در جهت تولید محصولی ایرانی و کسب موقعیت برتر در صنعت، خدشه ای وارد کنند.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا